Roast Rib


Recently, I haven't cook any meal because so cool weather.
I am really lazy....
Ok!! I must cook dinner for my husband tonight.

9 則留言:

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

唉我也許久沒往廚房跑,

心裡也有點歉意。呀要煲湯了!

Mag Yip 說...

巴黎旅客..

咁有唔駛歉意既,
你咁講我會覺得自己呢排好懶呢!!

咁岩既!!
我今晚煲"菜乾白菜紅蘿蔔豬骨湯"呀!!

肥貓 說...

Mag,

你除了是拍照高手之外, 還是煮西餐的能手, 你老公真係有幸福!!

Mag Yip 說...

FatCat..

你太過奬了!!
影相都未到水平,
而煮嘢食都係隨自己喜歡先煮,
我呢d叫興趣多多..
無樣"精"呀!!哈哈!!

我老公其他都唔係成日食到,
因為我好講心情呢!!
所以你老公會幸福好多,
因為你成日都煮飯嘛!!!!

肥貓 說...

Mag,

>> 所以你老公會幸福好多,

都唔係架! 因此我煮飯, 就代表佢要洗碗, 食一餐洗一次, 佢都唔係好想架, 不過我寧願洗碗, 煮飯要諗好多野, 食咩, 點煮, 咩煮先咩煮後, d亞媽日日煮飯, 可想而知幾辛苦.

Mag Yip 說...

FatCat..

咁又真係0家!!
我煮就梗係佢洗啦!!

但我好應同你,除願洗都唔想煮,
要諗好煩,最怕去到街市無我想問既嘢!!
所以我永遠都唔係一個稱職既妻子呢!!
有個日日煮飯既媽媽,真係限都限唔到,
媽媽好偉大呢!!

Mag Yip 說...

FatCat..

係喎!!你係咪有嘢問我呀!!
你電郵給我...
My mail: magnetyip@yahoo.com.hk

肥貓 說...

暫時無野問, 不過你個email name "magnet", 好有吸引力^_^

Mag Yip 說...

FatCat..

都係mag太多人用,
加多個net會無咩人用嘛!!