Rock at Man Yee Reservoir




8 則留言:

肥貓 說...

好impressive!
d相好似最近政府大力推動既離島觀奇石咁. 近日天氣凍番, 可以行山啦, 搵日去行行先, 難唔難去架?

Unknown 說...

好靚呀! 我咁大個仔都未親身去過睇! 搵日真係一定要去!

Mag Yip 說...

FatCat..

你咁講都幾似喎!!
唔難去,上次我咪講個石洞既,
就正正對面,都係到東霸,
沿樓梯下到地面就到,
也可以係東霸另一邊既涼亭,
有斜坡向下走都一樣呢!!

係喎!!你有無Facebook呀?

Mag Yip 說...

Steve..

現場睇好壯觀0家!!
你都係等無咁凍先去,
因為個道好大風!!!

肥貓 說...

Mag,

我無facebook, 個人覺得facebook是很危險 "玩意", 依家d人肉搜查器咁勁, 好易 "中招".

Mag Yip 說...

FatCat..

我都明白,唔緊要啦!!
有嘢問你..可會電郵給你呢!!
thanks !!

肥貓 說...

Mag,

>> 有嘢問你..可會電郵給你呢!!

歡迎呀!

Mag Yip 說...

FatCat...

歡迎之至啦!!你電郵給我!