Dai Pai Dang




We found the Dai Pai Dang in Central.
Really good breakfast and delicious coffee.

13 則留言:

L L 說...

大牌檔係我寶貴嘅回憶,我第一次單獨外出食嘢嘅地方就係大牌檔。嗰次一路食,左手一路揸住袋裏面個五毫子,驚死跌咗冇錢俾呀 :p

Mag Yip 說...

laulong..

好似好似呀!!
我細個既時候都係咁,
隻手放係袋成日都驚唔見錢!!

大牌檔有好多細個時既回憶,
所以到宜家都會去呢!!

自由行 說...

睇到好肚餓好肚餓!!!

Mag Yip 說...

自由行...

哈哈!!
佢地既碎牛煮蛋真係好好味0家!!
你有機會去試吓啦!!!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

地道美食都找到吧!

Mag Yip 說...

巴黎旅客...

之前影相經過見到,
呢次係專誠去試吓,
真係好好味,
也有家的感覺!!

肥貓 說...

這大牌檔在中環那裡?

你試過歌賦街的勝香園嗎? 很正!! 不過不要星期六去, 因為好多好多人.

自由行 說...

係邊度? 叫乜野名?? 等我去試下先!!

Mag Yip 說...

FatCat..

係呀!! 係中環!!
"勝香園"我未試過呀!!
有機會我去試吓先!!

Mag Yip 說...

自由行...

我又唔係好知佢個名喎!!
因為次次都係經過就行去食,
係皇后大道中,即係H&M 個條街,
去到東方錶行及永隆銀行,
中間有條路上擺花街,
轉上去再轉右手邊,條街應該叫"閣麟街",
條街好短有幾間大排擋0家!!
希望你找到啦!!!

自由行 說...

mag:

勝香園平日都好多人,不過真係好食.
我知你講邊度, 係咪有粥舖,2餸飯? 仲有台式食店??

自由行 說...

閤麟街應該係東記、蘭香園同龍記.

Mag Yip 說...

自由行..

我又真係無留意喎!!
多謝你提示呀!!
下次再去等我記住個名先,
thanks!!