Aerial photography




I was adjusted these photo to hight contrast.

12 則留言:

肥貓 說...

Mag,

第二幅相令我想起地毯的圖案, 海灘的沙就像地毯的毛, 很軟綿綿的感覺.

Mag Yip 說...

FatCat..

我都覺得似0家!!
如果cut咗D樹木重似呀!!

L L 說...

好靚,似印象派的名畫!

Mag Yip 說...

laulong..

多謝!!
用相機代替畫筆,
又真係幾好喎!!
如果我可以作畫就重好呢!!
我都好鐘意印象派既畫0家!!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

Love the natural colours!

肥貓 說...

Mag,

見你留言話 "希望我隻手好番可以試吓啦", 你隻手發生左咩事 ?

依家好番d未呀?

Mag Yip 說...

巴黎旅客..

Thanks!!

Mag Yip 說...

FatCat..

多謝你問喉!!
因為枱與椅子位置有問題,
做完盤數給稅局,就"綱球手"
由4月到宜家,有兩個星期叫做好過吓,
以為好番去游水,結果又番發,都有半年了!!
宜家期待下個月會好轉啦!!
治療師已經唔容許我影相,
應該話係用力既嘢都唔做得!!
希望下個月可以影到相啦!!

自由行 說...

祝早日康復!

Mag Yip 說...

自由行...

Thanks!!

johnluk 說...

色彩好靚 ,拍得出色 ,very nice !

Mag Yip 說...

johnluk..

thanks!!
都係電腦既對比利害呢!!