Sunny day is coming soon??



I am afraid that the cool weather!!
I really miss sunny day so much!!

6 則留言:

Unknown 說...

我好希望快D有藍天白雲 lee 一刻。
最近D天氣又凍又多雲陰天,都幾難頂呀......!

Mag Yip 說...

Steve..

係呀!!
重要濕度高就更加凍!!
下個星期尾會暖好多,
期待中呢!!!

肥貓 說...

Mag,

上星期天氣很冷, 結果大傷風一場.

今日天氣好好, 又不用上班, 可以慢慢在surfing一番 ^__^

Mag Yip 說...

FatCat..

你都病呀??
我都係呀!!已經成個幾星期了!!
咁咪好囉!!可以休息吓嘛!!

肥貓 說...

Mag,

我好番九成啦! 你要保重身體呀!

唔知會唔會再凍番? 依家見到太陽會好開心, 特登走出街曬一曬, 我先明白點解d外國人咁仲意曬太陽.

Mag Yip 說...

FatCat..

我都好番好多啦!!多謝關心!!
係呀曬吓太陽個人會開心d0家!!
我就梗係唔想再凍啦!!
因為我怕凍嘛!!!