Happy Valentine's Day


Lunar New Year & Valentine at same day.
Really special vacation!!
I wish you happy Valentine & New year!!

10 則留言:

fukman 說...

恭喜發財!心想事成,最重要身體健康!
情人節快樂!

Mag Yip 說...

fukman..

我都祝你身體健康,
萬事如意!!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

恭喜發財! 萬事如意!
Happy Valentine's Day!

聶秀康 說...

祝妳新年快樂,萬事如意!青春常註!

Mag Yip 說...

巴黎旅客..

祝你身體康健,
笑口常開!!

Mag Yip 說...

聶秀康..

祝你健康快樂,事事順景!!

肥貓 說...

張card好靚, 紅鞋, 紅玫瑰襯出火紅的情人節.

你怎樣渡過這個大年初一的情人節?

我的情人節就在不停的煎榚和食榚中渡過

Mag Yip 說...

FatCat...

多謝!!原本拍呢輯人像係以"Red"為題,
剛好咁近情人節,就來個紅色情人節咭啦!!

我既情人節都同平時一樣呢!!
老公送左個cushion比我都好開心!!

你係好傳統既好老婆喎!!
所以煎糕就非你莫屬啦!!!
咁你要繼續努力呀!!哈哈!!

自由行 說...

遲來的拜年, 祝身體健康, 心想事成!

Mag Yip 說...

自由行...

唔遲!!
我都祝你身體健康!!
事事如意!!