See you there again!!

My computer was broken today.
I cannot start the computer again.
I will write my blog when I fix it.
I hope see you there again!!

4 則留言:

肥貓 說...

Mag,

How was it broken? Hardware or software? Hope you can fix it soon.

Don't worry! Will wait for your new post ^__^

梁奕 說...

我試過一次壞電腦,其中部份照片無backup......嘩!慘痛教訓!!之後每次影完相都即刻backup-.-!

Mag Yip 說...

FatCat..

我都唔知係邊樣壞,
係安全模式都自動熄機,
所以都唔知可以做D嘜!!
有可能要買過部都未定!!

多謝你的支持,希望可以快D整好,
就可以繼續寫Blog 啦!!

Mag Yip 說...

Denzel...

睇返今年年頭都已經壞過部腦,
所以我都一定做好backup,
因為相無左就真係無可能影得番0家!!

咁你上次都好慘痛喎!!
我老師叫我地,除了外置Hard 之外,
要再消碟先夠穩陣呀!!