Snapshoot at High Street





9 則留言:

L L 說...

Mag:

係習作?

原建築有冇去過?

Mag Yip 說...

laulong..

不是習作呢!!
係幫手看車時,經過影0家!!

原建築我都想知係點呀!!
因為我都無見過!!

肥貓 說...

Mag,

一看到 High Street, 就會想起這精神病院,想起鬼故,想起香港有如此美麗的建築。

梁奕 說...

原建築係一間精神病院,好陰森的感覺...而家就光猛好多...
仲有以前係淺水灣附近有一座"余氏古堡"印象中好正,可惜而家拆左...

L L 說...

Mag:

那麻石外墙就是原建築一部分。

我校就在附近,所以清楚。

Mag Yip 說...

FatCat..

香港原有很多美麗而有價值的建築,
可惜好多都被拆了,
精神病院我會想起Supernatural,
其實係咪真係咁恐怖呢!!

Mag Yip 說...

Denzel..

其實我都聽過好多人講高街精神病院既嘢!!
但係自己有無見過原建築陰森的感覺,
呢輯相片就是我第一次到這裡,
只覺得上層加建大樓,
破壞左原有建築既特色...

Mag Yip 說...

Denzel..

淺水灣附近有一座"余氏古堡"印象中好正,可惜而家拆左...

我又唔知有呢個喎!!
我查過香港以前既舊建築,
有好多都被拆,好可惜....
想看到原建築既相片都好難呀!!

Mag Yip 說...

laulong..

咁你一定有見過原建築啦!!
可否形容下呀??