Pumpkin Soup


Pumpkin soup is my favorite especially in summer.
so creamy and delicious!!!!

11 則留言:

自由行 說...

我都鍾意飲南瓜湯, 不過只識加蕃茄煲, 西式唔曉呀!

Mag Yip 說...

自由行...

你講既應該係中式,
西式好容易整...
如你想要Recipe,
話我知...我send俾你呀!!

自由行 說...

mag:

Recipe....好呀!! 多謝你!!

Mag Yip 說...

自由行...

唔駛客氣...已經電郵給你了!!!

自由行 說...

收到呀! 謝謝!!

肥貓 說...

Mag,

我試過整南瓜湯, 不過因為攪南瓜攪得唔夠(用手無攪拌器), 口感好怪.

你碗南瓜湯好 "正", 我又飲.

Mag Yip 說...

FatCat..

無攪拌機都可以整到..
你有無好密既隔漏器呀??
你先煮"淋"左南瓜,
再係隔漏器上壓,可以壓成蓉,
之後再煮多幾分鐘,個效果會差不多,
可以話有口感多些,你下次試下啦!!!

肥貓 說...

>> 好密既隔漏器

好貼士!!

我上次只是攪爛, 沒有做你說的步驟, 所以還有一條條的根, 是否用日本南瓜最好 ?

Mag Yip 說...

FatCat..

南瓜有很多品種,
日本南瓜就自然好啦!!
但係有時本地南瓜都可以,
你上次整有根既話,
即係個南瓜本身唔靚,
其實宜家日本南瓜都比以前便宜,
所以你都係用日本南瓜會穩陣啲!!!

梁奕 說...

謝謝介紹...定會照做...
夏天呢...我鍾意雪凍飲^^!

Mag Yip 說...

Denzel..

你也喜歡煮嘢食呢!!
夏天涼飲又好似幾好喎!!