Night scenes of Golden Coast


I love the purple sky!!

12 則留言:

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

It's really wonderful , the nuance blue purple violet...

the8 說...

那個灰紫色的天氣真的好漂亮呀!

Mag Yip 說...

巴黎旅客...

right!!! really beautiful color!!

Mag Yip 說...

the8...

係呀!係現場睇一樣咁靚呀!!

肥貓 說...

Mag,

好靚呀! 藍色, 紫色, 紅色和橙色很協調而柔和地構成了這美景, 還有燈光在水中的倒影令相片更加出色, 我覺得靚到可以做poster和wallpaper.

Mag Yip 說...

FatCat..

哈!!我又無諗過做poster或者
Wallpaper喎!!
你提醒我添....
等我整番張先..謝謝!!

johnluk 說...

色彩好靚 ,拍得又正 ,good !

SillyCat~ 說...

好靚呀﹗色溫/WB 如何調教﹖

ot: Double exposure effect果張係咪用黑卡﹖未玩過Double exposure~ >.<

Mag Yip 說...

johnluk..

thanks!!!

Mag Yip 說...

SillyCat..

有時都要睇下現場環境既,
不過我多數黃昏都調"日光",
咁個色溫會較紅,不過有時就調"閃光"
都係要試吓先知..

我都有玩黑咭,不過唔係呢張相,
之前影沙田畫舫個張相就係啦!!
你睇番2008 Nov 5,個post呀!!
兩張相都有用搖黑咭呢!!其實好好玩0家!!

至於雙重曝光今次唔係用相機做既,
係用 photoshop 併合做成0家!!

laulong 說...

紫紅的暮色,我最鍾意!

好靚,謝謝分享!

Mag Yip 說...

laulong..

thanks!!