Birthday cake made by me


I made a birthday cake for my sister many years ago.

9 則留言:

肥貓 說...

Mag,

你原來是整餠高手! 這些蛋榚都是要用爐去焗的嗎?

Mag Yip 說...

FatCat...

唔係高手呀!!
我都係睇下書自己研究吓咁啦!!
係呀!!用焗爐,
我好多嘢食都用焗爐整0家!!!

肥貓 說...

我屋企無焗爐 >__<

Mag Yip 說...

FatCat..

基本上一個小型的焗爐就好足夠,
價錢不貴,重平過微波爐,
約幾百元左右,就足夠焗蛋糕,燒雞等等...
如果你真喜歡焗嘢食既值得買番個0家!!!

肥貓 說...

>>價錢不貴,重平過微波爐,

咁平架, 咁可以諗諗喎.

梁奕 說...

MAG,
Made by you? 嘩!利害...

Mag Yip 說...

Denzel..

呢個係好多年前整0家!!
最近既係今年情人節整既靚好多,
不過我最滿意都係上年,
整俾我老公既生日餅,好好味又好靚!!!
唔利害!!都係自己試下整呢!!!

johnluk 說...

是你做的蛋糕 ? 做得非常靚 ,你身邊的人真係有口福了 !

Mag Yip 說...

johnluk..

嘩!!呢個係第一個整既生日蛋糕,
批邊批到好差呀!!
我宜家好"懶"都唔係成日整,
諗吓都係時候要整下啦!!
thanks!!