Spain Vegetable Salad



Our favorite dish "Spain Vegetable Salad"!!
Wow!! really delicious!!!

4 則留言:

the8 說...

好想食!可唔可以教我整呀 Mag?

Mag Yip 說...

the8..

呢個沙律唔可以係呢道公開,
你俾電郵我呀!!
等我send個recipe比你啦!!!
my mail: magnetyip@yahoo.com.hk

肥貓 說...

"呢個沙律唔可以係呢道公開" ??

咁神秘??

不過好正呀,我又要recipe......

Mag Yip 說...

FatCat..

唔係神秘,實際無咩食譜,
都係自己左加右加咁做成既,
所以我都係俾個沙律汁既資料比你地,
anyway...你比電郵我,send 比你啦!!

my mail: magnetyip@yahoo.com.hk