My Travel article was published




My travel article published by U Magazine.
If you like that to buy once.
I will write my travel notes of France trip in my blog later.

8 則留言:

johnluk 說...

very good 等我買本睇吓先 ,一定影左好多靚相了 ... !

Unknown 說...

Wa, 犀利ar! 變成一位旅評家了。

Mag Yip 說...

johnluk..

多謝你捧場喎!!

Mag Yip 說...

Steve..

唔犀利...都只係投稿試吓!!
旅評家??我都想!!
要有錢先可以去多D旅行,
唔係想有得寫都幾難呀!!

L L 說...

oh, 投稿被刋登,是很快慰的事呀!

恭喜你,阿 Mag :P

Mag Yip 說...

laulong..

都是嘗試呢!!
對我來說..其實寫文章比拍攝更難!!
thanks!!

肥貓 說...

嘩! 犀利呀Mag, 我又要買番本至得, 簽個名得唔得呀!!

Mag Yip 說...

FatCat..

簽名咁大件事,
你要我一定比你既,
多謝你咁支持呀!!