Pumpkin Pie


I made the Pumpkin pie for our desserts.
oh!! delicions!!

6 則留言:

自由行 說...

個樣好得呀! 難做嗎?

肥貓 說...

Mag,

你出手啦!

pumpkin pie..... 好難整呀! 比起d煲仔飯真係小巫見大巫.

Mag Yip 說...

自由行...

係呀!!
唔難整..不過多時都會用現成的南瓜茸,
我就自己整,功夫多少少..
但係新鮮D...同無咁甜..

Mag Yip 說...

FatCat..

其實都係好耐之前整既..
其實每個人都有佢既專長,
只係我鐘意研究西式餅及甜品,
亦可能我好細個就要煮10個人既飯餸,
所以宜家都係鐘意整西式嘢多姐...

而你既煲仔飯,我以前都會覺得好容易,
宜家對我黎講會較因難呢!!
所以你都叻...好犀利!!

the8 說...

煲仔飯又好南瓜批都好,祗要有人整俾我食,一定好開心!

Mag: 我都係鍾意自己整南瓜茸,新鮮同原味得多!

Mag Yip 說...

the8...

我都覺係0家!!
有人整俾自己食好幸福呢!!

係呀!!原味真係好好多...
我打算下次試吓做栗子茸!!
希望會成功啦!!