Paraffin stove


I found an old thing.
This is a paraffin stove(火水爐)
I always use the stove when I was young.
really interesting!!!

10 則留言:

肥貓 說...

Mag,

你的火水爐也令我想起兒時點滴, 以前家裡也有一個一模一樣的火水爐, 不過我當時不懂也不敢點火, 所以完全沒用過, 只知道要灌火水, 而且用完有陣陣火水味, 好難聞!!

the8 說...

咁新淨嘅?

小時候媽媽偶然會用火水爐煮飯,還記得那陣味呢!

L L 說...

這東西我少時家裏常用,很有親切感呀!

Mag Yip 說...

FatCat..

我好細個就要煮飯,
所以時時都用呢!!
哈!! 咁你好年輕呢!!

Mag Yip 說...

the8..

我對於這味又好咩特別感覺,
但係我時時用黎炒菜及煲湯!!

Mag Yip 說...

laulong,

係呀!!
就係親切感,
所以買了一個呢!!
到宜家都係覺得火水爐煲湯,
特別好味D...

自由行 說...

我都有用過架. 因為亞媽話石油氣貴,所以用佢黎煲湯. 而家都仲記得點用.

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

Bon voyage Mag!

Mag Yip 說...

自由行..

煲湯真係好正!!
你都記得點用...犀利喎!!

Mag Yip 說...

巴黎旅客...

暫時都好順利!!
希望安全回來啦!!