I found a star


I found a star at home.
really sharp!!

10 則留言:

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

wonderful picture!

Mag Yip 說...

巴黎旅客..

thanks!!

肥貓 說...

I guess it may not be a star, it may be a UFO!!

Mag Yip 說...

FatCat..

No!!
That is a star!!
I don't know what is the name!

Unknown 說...

成日都見倒粒特別閃既星
聽人講果粒係火星
不過......唔肯定係唔係呢

L L 說...

好有趣的表達,光圈快門數值如何?

Mag Yip 說...

Steve...

係呀!!我呢排就係晚晚都見佢鬼咁光,
又移得好慢....
咪試吓影佢囉!!

如果你問到係咪火星話我知呀!!
其實我係找尋緊北極星,
結果找不到....
咪找顆好光既黎影住先囉!!!

Mag Yip 說...

laulong..

點解用有趣黎形容既??

我係睇吓側邊既星有無移動...
但係光害十分大,
所以用咗 f4.5, 20秒...
放大先睇到少少移動呢!!!

L L 說...

就是了,雲有少許虛移而山體實,所以構圖有趣,是很有意思的嘗試!

Mag Yip 說...

laulong..

哦!!
一虛一實,明白了!!
我有無諗到喎!!
令我想起以前畫畫,
又真係要融會貫通先得喎!!
多謝你提醒,
等我諗番多D同畫有關既慨念先得!!
thanks!!