Other Water Lily 2010



I tried to took Water lily in sunset.

10 則留言:

L L 說...

Mag:

你的攝技愈來愈精進喇,讚!

肥貓 說...

嘩! 好靚呀, 特別係第一張, 可以用來做書既cover, wallpaper

Mag Yip 說...

laulong..

thanks!!
唔好讚壞我呀!!
因為我都努力緊呢!!

Mag Yip 說...

FatCat..

多謝!!
做書既Cover我都希望有咁既一日呀!!
Wallpaper 就好多時都有朋友問我,
攞相黎做既!!

johnluk 說...

Mag 荷花拍得好靚 ,你的照片比起以前無論在構圖和曝光控制也進步了很多 ,看得出每一張照片都很心去表達 ,祈望你繼續努力,更上一層樓,更多好作品 ... !

Mag Yip 說...

johnluk..

實在太過奬!!!
我呢排都係諗....
點可以影荷花有多變化,
可惜都是差不多,
希望下年有突破啦!!!
多謝你鼓勵,我會努力既!!!

the8 說...

Mag: 祗是最一張才在黃昏拍還是全部都是呢? (睇啲光又唔多似)...黃昏我怕唔夠光會手震~

Mag Yip 說...

the8..

影黃昏多數會早1-2小時到逹,
所以會有時間影到較光的相片,
而太陽開始下山時,
我走咗去影全景既河塘景色,
到返轉頭就暗了些,
但反差無咁大,結果太陽變咗做襯托,
無論天亮或天黑,
我習慣拍攝花朵多數都有使用腳架!!!

其實手持影花朵,放大就知道一定會走焦,
細相係看不到,
一張合格的作品一定唔可以走焦,
所以我不敢偷懶呢!!!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

Really B e a t i f u l !!!

Mag Yip 說...

巴黎旅客...

Thanks!!