Close-up the butterfly


Faunis eumeus (串珠環蝶)

6 則留言:

肥貓 說...

睇真d佢好似有對好大既藍眼.

Mag Yip 說...

FatCat..

係呀!!好大好藍的眼睛!!
佢唔郁我先至可以影到呢!!

SillyCat~ 說...

波蜆蝶我未影過 :(
你落閃燈﹖

Mag Yip 說...

SillyCat..

係咪你個邊較難見到呀?
我地成日都見喎!!
係呀用咗閃燈,係咪太光呀??
因為初初影唔係好在行呢!!

SillyCat~ 說...

係呀~我哩邊較難見到波蜆呀~
係咪太光呀?? 張相D光不太強ok 喎﹗
Mag, E隻好似唔係波蜆蝶啵﹐似“串珠環蝶(Faunis eumeus)”.. 我唔知有無認錯﹖=)

Mag Yip 說...

SillyCat..

呀!!好彩你提醒我呀!!
我放錯咗張相,
係呀!!呢隻係"串珠環蝶",
我睇錯咗,我即刻改番,
重Post番原來個張"波蜆蝶"呀!!