Exclusive Offer from Canon





I received a parcel in this morning.
Really surprise!!!
I found a Camera model in the box.
wait a minutes!!
The Camera model is USB drive.
oh!!! so cute !!! I like it.

4 則留言:

L L 說...

Mag:

好精緻好有心思,正!

買 Canon 機就會有?

Mag Yip 說...

laulong..

係呀!!好得意!!
值情係驚喜啦!!!
其實我都唔知點解會有0家!!
好似係:
"為左答謝一直支持,隨機篩選中獲得既"
重有兩次免費清潔感應器服務呀!!
好開心呢!!!

肥貓 說...

>> 其實我都唔知點解會有0家!!

我想搭咀.....

我估十成九是因為你老公之前買左部canon俾你, 5D係咪?!

個USB好cute!!

Mag Yip 說...

FatCat..

都唔係0家!!
因為我發覺有買5D mark II 都唔一定有,
好多人係新聞組講,
都有好多人問點解無呀!!
我都信係隨機篩選囉!!
咁我係lucky嗰個呀!!

係!!好Cute!!(在笑中)