Frog







We joined the trip for shooting frog in Oct 2009.
really interesting!!!
Which one photo do you like??

8 則留言:

L L 說...

Mag:

那裏拍的蛙?我喜歡第三張!

the8 說...

我鍾意第二張,有境深構圖又靚!

你去夜攝你先生(呢,型男呢!)有冇一齊去? 我好驚見到有蛇啊!

肥貓 說...

Mag,

我生平最驚既野就係 frog, 你點會去shoot 佢地架, 好得人驚呀 (驚叫中~~~~)

Unknown 說...

拍得好靚呀!! D 青蛙原來都幾 cutie! 平時都唔發覺。

Mag Yip 說...

laulong..

係大埔呀!!
呢張原本我地以為係嚇走左佢,
點知係跳左落荷葉上面,
反而有個好背景呢!!

Mag Yip 說...

the8..

呢張係水管坑影入去0家!
夜攝好好玩,我老公有去,
重係一大班人去,
因為要互相幫手用電筒照明,
先可以影到0家!!!
我都驚0家!!

Mag Yip 說...

FatCat..

我都係跟人去試下,
原來佢地好攪笑,
照住佢地就不動,
任你影0家!!
其實唔會接觸到佢地都無咩嘢既!!
唔駛驚喎!!!

Mag Yip 說...

steve..

係呀!!我初時都以為好恐怖,
但係見到佢地不動,
任你影又好得意,
尤其係細細隻既樹蛙,
真係好可愛呀!!