Really Green


10 則留言:

Unknown 說...

很清新的綠
如出現多些在都市中,有如甘露。

Mag Yip 說...

Steve...

其實城市中都有咁綠0家!!
只係我地無留意呢!!
我諗都要影多d綠色既相!!

the8 說...

>> 其實城市中都有咁綠0家!!

同意,祗是我們忽略了它的存在吧!

SillyCat~ 說...

simple and nice~

Mag Yip 說...

the8..

是呀!!
其實我地真係忽略了身邊很多事物呢!!

Mag Yip 說...

SillyCat...

thanks!!

肥貓 說...

我好鍾意綠色, 所以好鍾意第一張, 雖然全張相綠意洋洋, 但不同程度深淺的綠, 清新怡人.

Mag Yip 說...

FatCat..

我都好鐘意綠色,
尤其青青的好新鮮既感覺!!

梁奕 說...

好靚,心擴神怡之作^^!

Mag Yip 說...

Denzel..

多謝!!