My Chrsitmas Gift





My husband bought two christmas gift for me.
New equipment for portrait photo....yeah!!!

16 則留言:

梁奕 說...

嘩!幸福到呢...^^!

L L 說...

哇,阿 Mag, 正呀!

Mag Yip 說...

Denzel..

我認0家!!
thanks!!

Mag Yip 說...

laulong..

係"正"到爆呀!!!

自由行 說...

機款好靚呀!! sweet sweet!!

阿ta 說...

你就好啦! 好SWEET呀!咁你有咩送返俾佢?

Mag Yip 說...

自由行..

哈!!我係Canon Fan..
部機梗靚啦!!
唔通你都鐘意Canon??

Mag Yip 說...

阿ta..

多謝你的到訪!!
我真係諗唔到可以送咩!!
整多d好嘢食比老公食啦!!

SillyCat~ 說...

congratulations!! it's a nice camera!<3 have fun with your new toy~

SillyCat~ 說...

>>我真係諗唔到可以送咩!!
no idea?? 送支 Canon EF 180mm f/3.5L Macro USM Lens俾佢~ hahaaa...

肥貓 說...

嘩!嘩!嘩! (三個 "嘩" 至夠誇啦啦)

直頭幸福到滿瀉呀! 我口水都流哂. 雖則我唔係攝影發燒友, 但係貓生都係用Canon, 佢一見到你個相機, 直頭大叫出黎, 興奮程度可想而知.

自由行 說...

我第一部自己全資購買既相機就係canon, 所以係有d情意結.

Mag Yip 說...

SillyCat..

Thanks!!
佢好似話呢件佢都好鐘意喎!!
Canon EF 135mm f2.0L USM

Mag Yip 說...

阿ta & SillyCat...

我記得呀!!
係11月尾我有送嘢比我老公0家!!
係買左$1,200衫比佢,
唔知係咪咁所以有禮物呢!!

Mag Yip 說...

肥貓...

所以我好珍惜呢!!

你又唔駛流口水,
可以叫貓生買份你鐘意既禮物比你嗎!!

其實係影友見到靚相機都會好興奮!!
所以貓生既反應係好正常既!!

Mag Yip 說...

自由行...

呢個又係0家!
因為我第一部相機都係Canon,
而由學影相就用,
好似不解既結咁呀!!