Happy New Year


We will celebrate the new year 2010.
I wish you have Happy New Year!!
I have new planning in coming year.
What is your planning ??

12 則留言:

肥貓 說...

Mag,

士多啤梨是來自哪裡? 我覺得korea的最好吃, 又香又甜 yummy!!

明天會去日本福岡四天, 留意我個blog, 預祝新年快樂.

Mag Yip 說...

FatCat..

呢盒係日本,好貴差不多200元,都好甜呢!!
韓國我又好少食喎!!

你去日本呀??
咁祝你旅途愉快!!
我地都想去,但係要留意櫻花花期,
就到就可以去,就唔到就去唔到....lu...!!

SillyCat~ 說...

Mag,

Happy New Year 2010!

Mag Yip 說...

SillyCat..

May your New Year be the best of all!!

梁奕 說...

Happy New Year!!
What is my planning in coming year? >> no ar ^.^!

Mag Yip 說...

Denzel..

新年快樂呀!!
無就要開始計劃下啦!!
有心唔怕遲喎!!!

mad dog 說...

Happy 2010 and all the best!!! :)

Mag Yip 說...

mad dog..

thanks!!
Happy New Year!!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

Happy New Year Mag!
Love Moët Chandon!

Mag Yip 說...

巴黎旅客...

thanks!!
Yeah!!
Moët Chandon is my favorite!!

自由行 說...

新年快樂!! 唔通你既計劃係....生bb???

Mag Yip 說...

自由行...

新年快樂!!
我既病唔可以應付到生BB呢!!!
只係希望可以繼續讀書及影多d靚相呀!!