Interesting Cloud




If you have a lively fancy.
What can you see ??

4 則留言:

肥貓 說...

Mag,

每逢見到天上幻變多端既雲, 我就很後悔自己沒有修讀地理, 中學時代覺得地理最applicable, 去旅行一定大派用場, 講山, 講雲, 講石頭, 知識很能融入生活.

Mag Yip 說...

FatCat..

哈!!書到用時方恨少呀!!
我都成日好想了解多d天象,
咁出去影相先就會清楚d啦!!
可惜都係唔多識,
地理係同環境生活都好大關係!!!

the8 說...

第一張似海龜!

第二張似龍蝦/大隻佬!

第三張似一個好衝既走過既長髮女生~

Mag Yip 說...

the8..

你的想像力好好呀!!

第一張我都覺似海龜!
第二張我又無諗到呢兩樣喎!!
我覺得似"牛角包"呀!!
第三張你話似"長髮女生"..
其實我都諗唔到似嘜!!
你想像力豐富,真係要向你多多學習先得呀!!