Hiking in Man Yee Reservoir








Hiking at reservoir in summer time, too hot!!
I took some beautiful pictures in here!!
difference blue in my pictures,
Which one do you like ??

9 則留言:

肥貓 說...

每一幅的藍都不同, 全部都喜歡!

個天好藍, 可以想像到天氣有多好.... 和有多熱.

Mag Yip 說...

FatCat..

真係好藍,
影相以黎暫時最藍既天空,
如果香港時時都有咁藍既天就好...lu..
係要熱先有好天氣,
曬都係值既!!

Unknown 說...

原來你今日都去左郊遊樂,
我都有呀! 不過我去左龍脊。
Man Yee 我未去過,有機會都想去下。

Mag Yip 說...

Steve..

哈哈!!今朝係就係萬宜水庫,
不過係影星+日出,
呢輯相係今年5月夏天既時候影0家!!
個道真係好多風景影,有時間你都去行下!!

龍脊??我有未行過喎!!
難唔難行呀??我都想試下行呀!!

自由行 說...

個水塘同我個荷包一樣....乾喎!

Mag Yip 說...

自由行...

可能係夏天啦!!
不過我次次行水塘都好似係乾喎!!
香港要幫內地買水,可能係咁既原因,
荷包!!我都成日都係乾喎!!哈哈!

梁奕 說...

靚呀!次次見到你D行山相都想去走一轉...

Mag Yip 說...

Denzel..

你平時工作都要係室外,
會唔會放假唔想出街呀??
不過香港郊區既風景真係好靚,
宜家正是行山好季節,
你都找日行下呀!!
輕便些一機一鏡,行下影下,
真係好舒服0家!!!

梁奕 說...

MAG,
好,一於"的起心肝"去行山!!
謝謝推介^^!