Full moon in the sky


The Mid-Autumn Festival is held on the 15th day
of the eighth month in the Chinese calendar.
I must buy moon cake(冰皮月餅) at the festival.
Which kind of moon cake do you like??

19 則留言:

L L 說...

Mag:

好想影下一輪朗月,只是限於焦距,也懶於帶脚架。唉,我總是過於隨意

肥貓 說...

Mag,

我都很喜歡冰皮月餅, 特別是芝麻綠豆蓉. 傳統的月餅很多年沒吃過, 令年特地買了, 嘗了一口........ 太甜感覺很heavy (雖然已是迷你size).

中秋快樂!!

Unknown 說...

我比較愛吃傳統月餅,蓮香樓既月餅唔錯ga!!

冰皮我都食既, 不過都係傳統正D!

一陣我去玩花燈,你又玩唔玩呢?

Mag Yip 說...

laulong..

影啦!!
有時要突破下,
去做平時唔多做既嘢嘛!!
隨意係好事呢!!
我都好想做到隨意又可以影得靚相喎!!
中秋節快樂!!

Mag Yip 說...

FatCat..

係呀!!我喜歡冰皮係無咁肥膩
芝麻綠豆蓉都係我既至愛!!
至於傳統既我只係會食無蛋黃個種,
不過都係用茶送會好d...
中秋節快樂!!

Mag Yip 說...

Steve..

蓮香好出名0家!!
好多年前我係百貨公司都賣過..
好好賣0家!!
都係個句用茶送月餅,好好味!!
玩花燈都好想,不過頭先老公話唔買喎!!
無得玩...lu...
中秋節快樂!!

肥貓 說...

Mag,

>>至於傳統既我只係會食無蛋黃個種,

我都係呀! 如果有蛋黃我會 "整走" 佢至食. 我地原來鍾意既野都好似, 你估你老公會唔會好似我老公, ha~ ha~

梁奕 說...

MAG,
補祝生日快樂,中秋快樂...

Mag Yip 說...

FatCat..

好少人同我會有相似,
所以我地都係幾怪0家!!
至於..你老公食月餅,
會唔會都唔食蛋黃呀??
如果係佢地都會係幾似0家!!

Mag Yip 說...

Denzel..

thanks!!
我都補祝你中秋節快樂呀!!

自由行 說...

遲來的中秋節快樂!
我鍾意食潮州月餅, 不過好肥架!

vvip 說...

pls go to my blog & comments,Tks.,

Mag Yip 說...

自由行...

唔遲!!有心就得啦!!
過節一年先一次..
肥都無咩所謂啦!!
最緊要開心嘛!!!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

Lovely scenery!

Mag Yip 說...

巴黎旅客..

thanks!!

肥貓 說...

Mag,

我老公完全食野的口味完全唔似我, 我唔鍾意食蛋黃, 佢就超級喜歡食, 最好就係 "六黃蓮蓉", 好恐怖!

johnluk 說...

影得好 , very good shot

Mag Yip 說...

FatCat..

咁又真係幾驚喎!!
不過過節就算!!
但係平時食嘢唔好咁,
真係對身體唔好0家!!!

Mag Yip 說...

johnluk..

thanks!!