San Jacobo with Asadillo



I made the spain cuisine twice but
I was dissatisfied with my work.
I must try again.

12 則留言:

自由行 說...

賣相好靚, 咁都唔滿意???

Mag Yip 說...

自由行...

味道各樣都無咩問題既,
但係香港某些芝士係好難買到,
所以做唔到最傳統既口感,
好想做到呢!!

Unknown 說...

好靚呀! 可以開餐廳bor!
見倒都流哂口水。

SillyCat~ 說...

looks yummy...drooling in front of the monitor~ :)

Mag Yip 說...

Steve..

多謝!!
成日都有人叫我開私房菜呢!!
不過我未夠班呀!!

Mag Yip 說...

SillyCat..

really?? thanks!!

L L 說...

有閒情真好!

肥貓 說...

Mag,

睇得出你係對自己有要求的人, 成功就是要有這種力量推動自己, 努力呀!

Mag Yip 說...

laulong..

閒情都係要自己爭取既,
你也要係繁忙中偷吓閒先可以平衡呢!!

Mag Yip 說...

FatCat..

多謝!!
我係呀!!我就係咁既人,
但係就成日俾人話我太執著,
所以我只會對自己有要求,
唔會對身邊既人抱太大期望,
咁就對大家都好呢!!

肥貓 說...

Mag,

我覺得人要有一定的執著才會進步! 至於是否太過執著就見仁見智, 我對自己都好有要求架.

Mag Yip 說...

FatCat..

好應同你既講法,
多謝你!!
一齊努力求進步!!