Relax time or tea time





I went to there when I free.
One of my favorite cafe shop in Wanchai.
great coffee and good desserts, yummy!!

8 則留言:

自由行 說...

好好味咁喎!

L L 說...

第一張很特別的角度。

太甜喇,我頂唔順!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

環境不錯呀!

Mag Yip 說...

自由行...

係呀!!
呢個係蘋果蛋糕,
好好味0家!!

Mag Yip 說...

laulong..

我坐著對住玻璃上的倒影落在地上,
好有趣,又好有感覺,snapshot都要影呀!!

你可以選擇麵包0家!!
環境各樣都好好!!

Mag Yip 說...

巴黎旅客..

是呀!!
你周遊咁多歐洲國家,
一定去過好多cafe shop,
當你回港有時間也去一趟呀!!!

肥貓 說...

Mag,

我都好想去 tea 一 tea, relax 一下, 近來公司好busy, 連blog都無時間寫, 嗚~嗚~ >__<

Mag Yip 說...

FatCat..

呢個時世有得忙好過無得忙呀!!
但係工作又永遠做不完既,
你要抽時間休息下呀!!
Relax係城市人必要既,
Blog可以遲少少寫既!!
(我呢排病都寫少左!!)
我會支持你喎!!!