Ancient structure of Wanchai


The Lee Tung Street was re-zone.

Wanchai Market was demolished.


Blue house should be preserved.


I just found some pictures of ancient structure for Wanchai.

10 則留言:

自由行 說...

好寫實! 灣仔行得多,不過好少慢行欣賞.

Mag Yip 說...

自由行...

其實好多地方都好有特色,
有時放慢腳步就可以留意到呢!!

肥貓 說...

Mag,

我都好鍾意灣仔的舊建築,特別是藍屋和mallory stree的建築, 我都有影到相, 不過當然無你影既咁靚, 但係我都覺得實物最令人感動!!

L L 說...

啊,都是我的童年往事!

利東街,我放學每每經過。灣仔街市天台我打乒乓球。藍屋我放學必經。茂羅街我也常去。

謝謝讓我記憶重回!

Unknown 說...

藍屋真係好靚ar! 以前我都有影過!
X蘿街既古舊綠色都好特別,希望佢地日後都得以保存啦!

Mag Yip 說...

FatCat..

呢輯相反而係我剛剛買Digital相機,
學影既時候影既,所以一d都唔好呀!!
只係剛剛整理相片時找到既...

係呀!!係親身去感覺先係最實在呢!!!

Mag Yip 說...

laulong..

嘩!!灣仔真係留下你好多回憶喎!!
灣仔街市天台我打乒乓球???
我連上都無上過去呀!!!
原來你是香港區大既!!

Mag Yip 說...

Steve..

藍屋就已經唔會拆啦!!
但係綠屋又真係唔知喎!!
我都希望保留,
日後就可以俾後人,
了解多些舊香港既歷史!!!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

灣仔滿載香港舊區特色。

Mag Yip 說...

巴黎旅客..

是呀!!
香港舊區特色,真係買少見少啦!!