1881 Heritage




You cannot find the architecture in 1881 Heritage
because the glassess shop is built in here now.
There was a corner of the 1881 Heritage hotel.


I took some pictures at the garden.

4 則留言:

L L 說...

最喜歡簷頭嗰張,可能我好中國之古!

肥貓 說...

Mag,

有無留意到酒店的正面, 柱子顏色不一, 上層較淺, 中層是原石色?

我問當場的人員 (有講解員架!!), 佢話係特地不保留原色.

好想入酒店行下, 看模型酒店內部好像別有洞天.

Mag Yip 說...

laulong..

多謝!!
個張都係難得0家!!
因為好曬有要影到唔好過曝,
但係想再影都無機會了!!!

Mag Yip 說...

FatCat...

那你就有褔了!!
有人講解俾你知,
你唔講我又無留意喎!!
(可能我都係未夠細心呢)
都可以既..佢地應該有Caffe shop,
我諗都可以去食嘢時,可以睇下都好呀!!
因為我睇模型,重有好多古蹟0家!!!