Lesson at HKUST




The pictures about structure and combination.

12 則留言:

Unknown 說...

第二張影得好得別,有創意呀!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

Like geometrical combinations too.

johnluk 說...

好靚的線條 , 拍得出色 !

Mag Yip 說...

Steve..

第二張係好難影,
要就位就得好辛苦,
不過個個同學都影到既,
創意就無..lu..
因為係上堂係老師有創意,
唔係我地囉!!!

Mag Yip 說...

巴黎旅客..

I also like this but really hard to capture for me.

Mag Yip 說...

johnluk..

thanks!!
但係歸功於老師呢!!

肥貓 說...

Mag,

影得好特別, 完全唔知係hkust, 相片的構圖很有心思.

Mag Yip 說...

FatCat..

多謝!!
不過真係唔係我既功勞呢!!
是我老師既創意及構圖,
我只是演繹出來呢!!

梁奕 說...

建築結構影得靚真係好難...呢幾張又真係幾靚...心思之作!

L L 說...

Mag:

好美的線!

Mag Yip 說...

Denzel..

係呀!!
對我黎講好難,
至於今次靚相都係老師的構思.

Mag Yip 說...

laulong..

我會努力再找多些線呢!!