Tai Long Sai Wan





It was sunny interval & hazy day.
We went to hiking at Tai Long Sai Wan last year.

6 則留言:

L L 說...

大浪西灣,我預科至大學期間常去,記憶滿載!

Mag Yip 說...

laulong..

嘩!!你咁早期就行山,
我地近呢兩年先開始行下山呢!!
我估你地個陣時既自然環境會好過宜家,
香港煙霞真在太大了!!!

肥貓 說...

Mag,

大浪西灣令我想起很多往事.....

去這地方要行一段很索氣斜路; 有時會看見別人玩滑翔風箏; 也試過在這wild camp, 很顛不過很好玩.

Mag Yip 說...

FatCat..

條斜路真係幾斜..都幾索氣0家!!
個道好靚但係個日天氣唔好,
宜家就少人玩滑浪...lu...
你以前都有玩Camping呀??
咪好好玩囉!!
我咁大個人都未試過,
希望黎緊有機會啦!!!

肥貓 說...

Mag,

Wild camp 幾辛苦因為真係要搭營, 仲要有心理準備要 "就地解決", 男仔無問題, 女仔就難攪啲, 不過回想一切就好好笑.

Mag Yip 說...

FatCat..

我都諗緊呢個難題呀!!
係咪要走到好遠無人先可以解決呀??
我好擔心.......呢!!
其實係想影日出所以要試下路營!!