Snapshot at Tai Long Sai Wan


What were they waiting for??

8 則留言:

L L 說...

待那一片美好的景,或是一陣陶醉的風!

肥貓 說...

六個不同的人, 等待著萬種可能發生的事!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

等待大自然要變出的風景。

Mag Yip 說...

laulong..

左邊那個是我朋友,
佢觀察緊美景呢!!

Mag Yip 說...

FatCat..

是呀!!
除了我朋友是在取景之外,
其實那5個人唔知做咩0家!
當時我正在觀察觀景器時,
佢地就只係停留左一陣,
即係影完呢張相,佢地就走開了....

Mag Yip 說...

巴黎旅客...

哈!!等待緊既人係我呀!!
站左邊是我朋友,
佢都係正在取景呢!!

Uranus 說...

you are going many many places..
Enjoy. ^^

Mag Yip 說...

Uranus..

you also join with me if you are free.