Dr. Sun Yat-sen Museum


Bronze statue of Dr. Sun Yat-sen.







Kom Tong Hall is a typical edwardian classical building,
this four-storey building has the facade surrounded
by the Greek-style granite columns.

8 則留言:

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

舊建築就有份古意盎然。
我也看了展覽。

Mag Yip 說...

巴黎旅客..

係呀!!感覺回到這個年代,
幻想下當時的街道,人物等等...

L L 說...

Mag:

你拍得比我好多了!

你的才用心呢,剪裁很好,氣氛濃厚,很喜歡你這輯照片呢!

Mag Yip 說...

laulong..

你太謙啦!!
好開心你喜歡我的作品,謝謝!!

肥貓 說...

Mag,

你是平日去的嗎? 怎麼相片中沒有什麼人?

很喜歡木樓梯那張, 昏暗的燈光配合深色木梯, 轉轉轉, 恍惚把時間空間也轉到往昔.

Mag Yip 說...

FatCat..

係呀平日,呢輯相係上年影0家!!
當日真係無咩人,我地都影左好耐,
其實都較難影呢!!內面好暗好容易手震,
要推高ISO先可以影到,
氣氛好好..真的很像走進了時光隧道,
多謝你用心去感受...

SillyCat~ 說...

nice series! 我真係要向妳多多學習先得呢~

Mag Yip 說...

SillyCat..

多謝!!
你唔好咁講啦!!!
大家交流吓!!