The Helena May open day on 16 Oct 2008


The appearance of the Helena May.

The staff used the microphone to call passengers.

There were passengers mailbox.

I walked accross the corridor to the backyard.





There was a beautiful garden.

11 則留言:

L L 說...

Mag:

歐式大宅,鬧市裏好悠閒的庭園!

L L 說...

尾四那幅是木造的大風玲?

Mag Yip 說...

laulong..

係呀!!英國式大宅呀!!
但係一般人要入去都有困難,
好似要係會員先可以入去內面既餐廳,
還有只招待女性會員入住,
所以有機會係開放日入去睇下,
真係好難得,但係個日係唔俾影相0家!!
不過好多人都唔理照影呢!!
我都係呀!!!影得幾多得幾多啦!!!
個花園真係好幽雅,
係呀!!!呢個木製大風鈴好特別,
聲音都好好聽...好似竹聲咁呢!!!

Unknown 說...

哈哈,你哩啲唔叫偷影,我以前呀,偷影好耍家!

L L 說...

哈哈,你哩啲唔叫偷影,我以前呀,偷影好耍家!

Mag Yip 說...

laulong..

我都有比個主管話過我..
佢話我既..咪收起個相機囉!!
轉個頭就繼續影,但係又有第二個人比佢話,
唉!!佢又話得幾多個呢!!
既然係開放日就預左有人黎影相既...

算唔算偷影呀??
應該話唔理佢照影!!!

L L 說...

我遲啲 post 個偷影系列,連乾屍都有架!

johnluk 說...

很好 ,很好 ,作為一個攝影人 , 你要影到你所想要的 , 有時真係要執生 !欣賞 !

Mag Yip 說...

johnluk..

係呀!!都要好厚面皮呢!!!

Hilda broketail 說...

harlow lo, found u fr yahoo blog..wonder why ppl prefer blogspot, i fink it' s so un-user frdly , comparin' with yahoo blog or xanga ;p

anyways, happi vday~

Mag Yip 說...

hmhf92...

Thanks for you visited my blog!!
I like blogspot background...la..
If my choice, I prefer yahoo to xanga.

Many people go to yahoo blog site.