More Inverted reflection in Lake



6 則留言:

L L 說...

第三幅最正!

多謝分享!

Mag Yip 說...

我都覺得係!!
因為第一張較亂,第二張穿天..
多謝你黎坐呀!!!

梁奕 說...

我都覺得係第三幅^^!
天氣凍唔凍?

Mag Yip 說...

Denzel..

你都咁講,攪到我想Delete左頭個兩張呀!!
我地去既時候係九月,
係好熱呀!!
講起我老公帶我行錯路,
攪到大汗淋漓...好辛苦呢!!!
重以為中暑添呀!!!

fukman 說...

The third.

Mag Yip 說...

fuk man
you also like the third.
thanks for your comment.