Ma On Shan Wildfire on 21 Nov 2008





Deer Den Hill was on fire yesterday.
The wildfire burt 19 hours, all fires were extinguisted in the morning.
Oh...I feel so sad.

8 則留言:

johnluk 說...

嘩 !真係好大火喎 ,你無事呀嗎 ,真係要好好珍惜大自然呀 ,你影相進步左很多了 ,繼續努力 !

Mag Yip 說...

John..

係呀!!真係睇住佢燒,個心好唔舒服0家!!
我無事只係屋企窗口望到,風大吹左好多灰入屋呢!!!
係呀!!唔珍惜大自然,我地就無靚風景俾我地影啦!!!
我會努力既..謝謝!!

Uranus 說...

原來在您家附近...
睇住佢燒又幫唔到, 個心都會唔舒服, 尤其係宜家綠色已經環境愈來愈少!
大家努力做好環保!

Mag Yip 說...

Uranus..
係呀!!睇住佢係咁燒又唔知幾時熄喎!!
係呀!!努力保護我地既樹木呀!!

梁奕 說...

MAG,
影得好專業...不過睇得好傷心:-(
謝謝你的分享,提醒了我們要珍惜大自然...
成功的照片,就是這樣的意義~.~!

Mag Yip 說...

Denzel Leung

多謝你到訪呀!!
多謝你的讚賞.
得閒再黎坐坐啦!!

真實就是這樣呢!!!
如果呢幾張相片,
可以令到大家好好珍惜大自然既話,
咁我食風都食得值得既,
大家都應該努力保護大自然呢!!!

Arthur Sze 說...

真係好大火呀~~
對呀~ 我地真係要珍惜大自然~

Mag Yip 說...

Arthur..

係呀!!大家一齊努力保護大自然呀!!